headerphoto

Com treballar amb la webquest dels trobadors

En primer lloc has d’anar al magnífic lloc web creat per A. Gimeno, ho pots fer des d'aquí Ja has arribat a la pàgina de referència? Doncs, som-hi a la feina.

Totes les webquests estan organitzades de la mateixa manera , tal com podeu veure al cantó dret de la pantalla: Inici, introducció, tasca, procés, recursos, etc. Vinga, doncs va, fem una lectura dels primers apartats. Ja teniu clar com us haureu d'organitzar? Doncs és el moment de resituar-vos als ordinadors perquè pugueu treballar en equip.

Ara aneu Procés i tot seguit a l’ACTIVITAT 1. Què cal fer? Llegir-se la introducció, els dos primers exercicis, consultar els diferents mapes de la zona i tot seguit fer l’exercici 3 després d’haver imprès el document que us proposen (un per grup). Finalment, imprimeix-te el mapa mut d’Europa i delimiteu la zona que us demanen. Me l'haureu de donar en acabar la classe (excepte en el cas que hi hagi problemes amb la impressora, en aquest cas, guardeu el vostre material i imprimiu a casa).

Ens saltem l'activitat 2 perquè ja ho hem treballat a classe. Passem a l’ACTIVITAT 3

Què cal fer? Com abans, llegir-se la introducció i els exercicis 1, 2 i 3. Copieu les dues imatges i intenteu respondre les preguntes tot relacionant vassallatge i amor cortès.

Quan hàgiu acabat, passeu a l'ACTIVITAT 4, llegiu la introducció, copieu els enunciats de les preguntes 1,2 i 3, i intenteu contestar-les. Guardeu o imprimiu el vostre treball.




Ja va bé que aneu avançant feina, però recordeu quina ÉS LA TASCA FINAL D'AVALUACIÓ? No n'esteu segurs? Doncs és el moment d'anar a l'apartat pertinent, és a dir a ACTIVITAT FINAL.

NO OBLIDEU QUE EL VOSTRE LLIBRE DE TEXT POT SER UNA EXCEL.LENT EINA DE CONSULTA, ARA BÉ, TAMBÉ PODEU ANAR A L'APARTAT DE RECURSOS.




A partir d'aquí, pot ser que continuem el treball a l'aula d'ordinadors o bé que ho hàgiu de fer a casa.


Passem a l’ACTIVITAT 5 Què cal fer? Llegeix la introducció i fes l’exercici 1.M’hauràs de donar imprès el text d’espais buits ( ple, naturalment). AQUESTA ACTIVITAT ÉS DE CARÀCTER INDIVIDUAL. Copieu l'enunciat de l'exercici 2 i intenteu contestar-lo (en grup).




I deixem aquí el treball amb ordinadors, que ha de ser complementari al treball fet a classe. Espero que interrelacioneu les informacions que us arribin per les dues bandes i pugeu fer un bon mural, en tot cas ja ho sabeu, per qualsevol dubte, em teniu a l'aula (sempre que abans us hàgiu esforçat a resoldre'l una mica vosaltres).